hoe kom ik in de app world voor bb zonder bb internet?

Ik wil graag apps en thema's downloaden voor op mijn bb, maar ik heb geen bb internet want ik vind dat te duur, maar kom nu dus niet ik de app store, ik heb wel wat dingen via internet gedownload, maar thema's en spelletjes lukken niet...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je kunt App World ook gewoon op je computer installeren. Zie link.

http://us.blackberry.com/apps-software/appworld/download.jsp

Daarna kun je gewoon je Blackberry met de computer verbinden via USB en de apps vanaf je computer op je Blackberry installeren.

Toegevoegd na 12 minuten:
Je moet wel Blackberry Desktop Manager hebben om apps via je computer op je mobiele telefoon te zetten.

1) Start Blackberry Desktop Manager
2) Verbind je Blackberry met je computer
3) Type je wachtwoord in
4) Dubbel klik op het "Applicatie lader" icoontje in Blackberry Desktop Manager
5) Start nu Applicatie lader vanaf Blackberry Desktop Manager
6) Klik op Volgende
7) Type je wachtwoord in
8) Klik nu op de "Voeg to" knop. Je zult nu naar een .alx bestand moeten zoeken. Deze kun je vinden in de map waar je Applicatie lader hebt geïnstalleerd.
9) Als je dit bestand hebt gevonden en geselecteerd, klik dan op Volgende
10) De applicatie wordt nu op je Blackberry geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via een Wi-Fi verbinding. Als je thuis draadloos kan internetten met een laptop kan je ook draadloos internetten met je telefoon. Als je op school/werk een draadloos netwerk hebt kan je daar ook gewoon internetten.

Voor de duidelijkheid dat zorgt niet voor extra kosten.